FAQ

Încă este gol

De unde provin produsele dvs.?

Produsele noastre sunt fabricate parțial în Europa și parțial în China. Încercăm să lucrăm eficient cu furnizorii noștri pentru a oferi cele mai bune prețuri și livrare rapidă pe piață.

Care este perioada dvs. de garanție pentru produse?

Toate produsele noastre sunt certificate și perioada de garanție este de 2 ani. Vă rugăm să luați la cunoștință că sursele de lumină (becuri, lămpi fluorescente etc.) nu sunt acoperite de garanție.

Compania Rendl Light Studio

Din 1990, Rendl Light Studio oferă soluții de iluminat de înaltă calitate. Suntem o companie cu inovație continuă, oferind servicii superioare, produse de înaltă calitate și design unic. Compania noastră se bazează pe cunoștințe de iluminat și capacitatea de a percepe nevoile și dorințele clientului. Suntem partenerul de afaceri potrivit pentru dvs. fie căutați iluminat interior sau exterior pentru apartamentul sau casa dvs. precum și iluminat pentru spații comerciale și industriale

Oferiți cel mai recent sortiment?

Da oferim. Tehnologia de iluminat și designul evoluează foarte repede și muncim din greu pentru ca bunurile vechi să nu rămână în depozit, ceea ce reprezintă o problemă comună pentru majoritatea furnizorilor din zilele noastre. În noul catalog 2018 ne așteptăm la aproximativ 800 de produse noi.

În cât timp o să-mi fie marfa livrată?

Comenzile sunt expediate imediat (dacă sunt în stoc) după creditarea plății în contul nostru. Livrarea produselor expediază firma UPS între 2-4 zile la adresa dvs, sau la adresa clientului înputernicit. Nu avem nevoie de o comandă minimă. Dacă comandați peste 3000 CZK fără TVA, nu plătiți taxe postale. Pentru comenzi de până la 3000 CZK fără TVA, taxa este de 300 CZK.

De ce să folosesc iluminatul dvs?

Iluminarea noastră poate fi ușor specificată, instalată și întreținută. Aveți întrebări? Dacă vedeți un articol, dar aveți nevoie de modificări, vă rugăm să ne contactați. Spuneți-ne cum vă putem ajuta.

Care sunt pașii pentru reclamații?

Procentul mediu de reclamații ar trebui să fie de aproximativ 1% pe an. Reclamațiile sunt soluționate imediat prin înlocuire, credit, piese de schimb sau reparații. Reclamațiile sunt tratate la magazinul nostru, de aceea este necesar ca clientul să trimită mărfurile revendicate la adresa showroom-ului împreună cu dovada achiziției. Costurile de expediere sunt plătite de către client. Reclamările pot dura până la 30 de zile de la primirea bunurilor revendicate și dovada achiziției. După srezolvarea reclama§iei, trimitem produsul către client prin curier pe cheltuiala noastră.

De ce nu oferiți calcule de proiectare?

Dacă aveți un desen cu dimensiunile date ale spațiului, suntem capabili să vă recomandăm doar accesorii în funcție de funcționalitate și design.

Unde pot obține fișa tehnică a produsului?

Este disponibil pe site pentru descărcare din fila produsului.

Oferiți asistență cu proiecte?

Nu procesăm proiectele, ci oferim asistență. În funcție de proiectul dvs., vă putem ajuta să alegeți și să poziționați corpurile de iluminat.

De ce nu vindeți produse în America și Orientul Mijlociu?

Putem, dar trebuie să recalculăm costurile de expediere, iar clientul ar plăti toate costurile de transport inclusiv. taxe vamale singur.

Marfă în depozit

Majoritatea produselor sunt pe stoc și pentru expediere imediată.

Serviciu UPS

Marfa este expediată din depozitul nostru central din Praga de către serviciul de colet UPS la adresa de livrare pe care ne-ați notat în comandă. Condițiile de expediere la destinație sunt peste controlul și responsabilitatea noastră. UPS-ul va livra expedierea către o persoană aflată la o adresă desemnată pe baza condițiilor de expediere. Dacă doriți să verificați expedierea, vă recomandăm să trimiteți pachetul pe adresa de afaceri sau să ridicați mărfurile direct în depozitul nostru.

Este posibil să obțin o reducere la cumpărarea mai multor produse?

Da, există posibilitatea de a obține reducere. În calitate de client cu amănuntul, beneficiați de o reducere de 5% la mărfurile peste 50000 CZK și o reducere de 10% la comenzile de peste100000 CZK. Partenerii angro au stabilit reduceri conform la înțelegere cu reprezentanții noștri de vânzări. Vă rugăm să îi contactați pentru mai multe informații.

Care sunt prețurile pentru parteneri din calatog?

În catalog nu sunt prețurile cu TVA dar nu pentru clienti angro. Prețurile pentru client angro să calculează așa: prețul din catalog/web minus TVA local și minus reducerea pentru client angro. Metodă de calculare trebuie să fie exact așa or a să fie preț greșit. Clienți care nu sunt din Cehia trebuie să valida CIF european pentru factura fiscala fără TVA. Dacă nu este validat CIF a să fie prețul cu TVA din Cehia care nu este posibil de șterge la reportul de taxa.

Trimiteți tot 2 cataloage (ceh și germană)?

Nu, noi avem numa un calalog in care este oferta completa.

Taxa de reciclare

Taxa de reciclare este in toate UE, fiecare stat are specificurile alte (în Republica Cehă noi suntem în categorie corpuri de iluminat și LED becuri). La export în UE aceasta taxa nu este responsabilitate a noastra, pentru că responsabilitate are numa firma locala, acesta inseamna ca dvs. La o întrebare directă încercăm să răspundem și nu promitem nimic.

Garanția produsului

Garanția standart este 2 ani. Este posibil la cerere de facut o garanția mai lunga de un preț echitabil. În acest caz trebuie să ne informați despre numarul la produs, cantitate și cat timp doriți. In oferta pentru voi a sa fie taxa pentru o garanția mai lunga decât 2 ani.

Schimbare/ întoarcere/ reclamație

In caz de schimbare/ întoarcere/ reclamație taxa postală este achitată din partea clientului, comanda să trimite la adresa care este scrisă pe web la pagina "retour address" împreună cu informația care datele trebuie de trimis tot la fel. In cele mai multe state este o adresa locala, aceasta inseamna ca nu trebuie de trimis comanda in alt stat.

Metodele de plată a mărfurilor

Sunt 2 metode de plată - transfer bancar or online cu cardul. Clientul are posobilitate de a plăti direct la comanda or apasa pe link care dvs. a sa primiți la email tot la fel cu comfirmarea de comanda. In majoritatea de state noi nu avem cont de banca local pentru ca în UE majoritatea băncilor ofertă plată cu preț local. Benefitul de plată instantane este că comanda este preparată imediat fără intervenție. Dacă a fost platită comanda inainte de ora 15:00 CET este comanda livrată tot aceeași zi.

Comandă minimală

Nu avem limit pentru comandă. Clientul are dreptul să facă comandă de fiecare valoare. Dar noi suntem angro shop și la comande care sunt pre mice noi taxăm o taxă de manipulare care este pentru fiecare stat alta. BG - sub 300 BGN taxă 30 BGN ČR - sub 3000 Kč taxă 300 Kč Zona Euro - sub 120 EUR taxă 12 Eur DK - sub 800 DKK taxă 80 DKK HR - sub 1000 HRK taxă 100 HRK HU - sub 30 000 HUF taxă 3 000 HUF CH - sub 200 CHF taxă 20 CHF PL - sub 500 PLN taxă 50 PLN RO - sub 600 RON taxă 60 RON SE - sub 800 SEK taxă 100 SEK UK - sub 100 GBP taxă 10 GBP

Livrare de catalog lângă showroom.

Noi trimitemi produsele și toate alte lucruri postal or cu compania de curierat

O sa primeasca clientul împreună cu calalog informații despre reduceri și condițiile de cooperare?

Da, la fel cu catalog este atașată o scrisoare de intenție, în care clientul găsăște toate informațiile (timpul de livrare,prețul postal, reduceri etc.)